Гарантія на повернення і обмін товару
Наші працівники піклуються про те, що б товар, придбаний в інтернет-магазині АвтоОбвіс був якісним, а також ідеально підходив до призначеному автомобілю, з цього ми кожен товар перевіряємо перед відправкою на наявність браку.
На усі товари поширюється гарантія, яка підтверджує зобов'язання у відсутності заводських дефектів, а саме обмін або повернення грошових коштів у разі оплати товару.
Звертаємо Вашу увагу: будь ласка, при отриманні товару ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте візуально на наявність пошкоджень - особливо даний огляд потрібен якщо товар Ви забираєте на відділеннях транспортних компаній!!!
У разі виявлення будь-яких дефектів:
— просимо зателефонувати за телефонами вказаними в вверхній частини сайту або в розділі контакти
— написати акт-претензію у відділенні транспортної компанії про те, що товар має дефекти і походження їх пов'язано з транспортуванням вантажу.
— закріпити даний акт у відділенні отримання вантажу.
Повернення та обмін
Інтернет-магазин АвтоОбвіс завжди прагне створити дружні умови повернення товару для своїх клієнтів. Нами розроблена дуже докладна форма повернення, щоб оформити цю процедуру правильно і виключити накладки і неточності. Це робиться для того, щоб ми гарантовано розібралися в ситуації і вирішили проблему належним чином в найкоротші терміни.
Ми розуміємо, що не завжди можна виявити дефект при отриманні товару на Новій пошті, і якісь проблеми з покупкою можуть виникнути після закінчення визначених законодавством 14 днів (Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»). У таких випадках ми готові піти Вам назустріч і відступити від закону на користь клієнта.
Будь ласка, зберігайте товар в гідному вигляді, що не рвіть упаковку, не викидайте коробку, що не обклеювати покупку скотчем і не позбавляйте її товарного вигляду іншими способами. Тоді процедура повернення пройде без проблем. Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам і вирішити питання на Вашу користь.
Порядок повернення товару
Для повернення або обміну товару необхідно:
— заповнити заяву на повернення товару - потім відправити його на пошту info@avto-obves.com
— додати копію товарного чека (доступно на другому етапі оформлення заяви.)
— відправити товар службою «Нова пошта», після чого обов'язково повідомити номер декларації та карту для відшкодування коштів менеджеру магазину.
Давайте українською?
Залишити р*сійську