Корисна інформація

Що робити, якщо отримаю товар в пошкодженому стані?
У разі отримання пошкодженого товару просимо оформити рекламацію, згідно з установленими правилами кур'єрської служби і повідомити інтернет-магазин по телефону або електронній пошті.

Які доступні форми оплати за товар куплений в інтернет-магазині АвтоОбвес?
Заплатити за товар, куплений в інтернет-магазині АвтоОбвес Ви можете післяплатою, платежем on-line або карткою.

Що робити, якщо доставка мого замовлення спізнюється?
У такій ситуації просимо звернутися до нас за телефоном: 098-017-87-87, 095-726-87-87 або електронною поштою: info@avto-obves.com, вказуючи номер замовлення.

Чи можна замовити товар з доставкою за кордон?
Ні, на жаль немає такої можливості

Який термін відшкодування грошей за відісланий товар?
Відшкодування грошей настає протягом 7-10 днів з дати отримання товару продавцем.

Як перевірити статус виконання замовлення?
У такій ситуації просимо звернутися до нас за телефоном: 098-017-87-87, 095-726-87-87 або електронною поштою: info@avto-obves.com, вказуючи номер замовлення.

Чи можна зробити замовлення по телефону?
Так, просимо звернутися до нас за телефоном: 098-017-87-87, 095-726-87-87 - що потрібно повідомляти: код товару, місто (кінцевий пункт доставки), метод доставки (вибір транспортної компанії), ПІБ одержувача, номер телефону.

Чи можна повернути товар?
Дивіться пункт "Гарантії"